توضیحات کاره

با خلاقیت و ابتکاری که برای بالا بردن کیفیت محتوا مورد توجه قرار گرفته است قادریم محتوایی رضایت بخش  ارائه کنیم . ما محتوای ویدئویی در زمینه اجتماعی و تبلیغاتی و هم کلیپ های جذاب خاطره انگیز برای افراد خانواده تولید می کنیم .

قیمت پایه سفارش بر اساس نمونه های ارائه شده  فروشنده دقیقه ای محاسبه می شود که با ارائه کامل فایلهای مورد نیاز توسط خریدار تولید شروع می شود و در صورت تقاضا جهت جلوه های ویژه بیشتر و طراحی عکس تبلیغاتی و خاص بر اساس نوع سفارش قیمت گذاری شده و زمان تحویل تعیین شده است . بدیهی است خریدار باید از ایتدا خط مشی خود را برای چگونگی تولید محتوا مشخص کند تا زمان تلف شده و اختلاف بوجود نیاید . زمان پایه جهت تحویل سفارش به مشتری از یک تا پنج دقیقه محتوای تولیدی  5 روز می باشد و بر اساس زمان اضافه شده به محتوا ممکن است تاریخ تحویل تغییر و اعلام گردد . تعداد عکس و کلیپ و صوت و متون ارائه شده توسط خریدار و زمان لازم جهت تولید محتوای با کیفیت و جذاب در سفارش ، تعیین کننده مدت زمان محتوای نهایی می باشد و فروشنده خود را موظف می داند که بدون توجه به ایجاد محدودیت زمانی در تولید محتوا برای خود محتوای مقبولی را ارائه دهد . خریدار نیز با موافقت موارد مطروحه فوق  اقدام به ثبت سفارش نموده و تحویل محتوا بر اساس رعایت جزئیات فوق انجام می پذیرد .  
و من الله توفیق

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

خریدار یک فایل ویدئویی با فرمت WMV بصورت فشرده (zip) تحویل می گیرد که باید بوسیله برنامه مربوطه فایل را باز نماید و در صورت نیاز فرمت mpeg یا mpeg4 نیز به رایگان قابل ارائه است که خریدار باید درخواست نماید .
 

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های rastan